Afscheid nemen van Athene

31 december 2017 - Athene, Griekenland

Kalispera lieve volgers,

Ik zou gisteren nog een afsluitend berichtje geschreven maar ik was zo moe dat ik er niet meer aan toe ben gekomen. Maar hierbij alsnog..

We werden 30 december om 05:30 al wakker omdat we de metro van 06:00 uur moesten hebben. Ontbijt hebben we op het vliegveld gedaan met heerlijke borek. De vlucht ging weer perfect. De piloot gaf aan het begin van de vlucht aan dat er veel turbulentie zou zijn maar het viel me honderd procent mee. Oké, er was turbulentie maar de geruststellende woorden van de piloot (Als we in een turbulentie komen ga ik langzamer vliegen zodat we zo min mogelijk last zullen hebben etc) zorgde ervoor dat ik me comfortabel voelde. Ik ben namelijk echt bang voor turbulentie. Het dalen leek op een achtbaan, van links naar rechts al wiebelend zetten we voet aan de grond. Maar nogmaals; Aegaen airlines is perfect!

Arda en ik kijken met heel veel goeds en plezier terug op onze citytrip. Athene is een superleuke stad met heel aardige mensen. Wat ons wel opviel, was de armoede. Er sliepen veel mensen op straat, was zo zielig, op een matrasje in een hoek:( Ook liepen er veel oude mannen rond die tissues en zo verkochten. Ik denk dat de crisis Griekenland echt heeft beïnvloed. Ik weet natuurlijk niet hoe het er vroeger was maar ik hoop dat ze er snel bovenop komen. Arda en ik zijn allebei verliefd geworden op deze stad en we weten nu al dat we teruggaan naar Griekenland.

Voor nu tot later lieve volgers!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl