Dag 7, de laatste dag

5 januari 2017

Vandaag was de laatste dag in New York. Om 16:40 Amerikaanse tijd vlogen we richting Amsterdam. Maar voordat we op het vliegveld waren, moesten we nog met de subway. Zoals ik jullie eerder ook heb verteld, is de subway een ontmoetingsplek voor daklozen en gestoorden. Ook vandaag weer was het raak. We zaten rustig in de subway toen plosteling een meisje binnen kwam lopen. Op hetzelfde moment kwamen er ook twee jongens die gingen dansen voor geld. Ze hoorden niet bij elkaar maar in het begin keek dat wel. De jongens zetten muziek op en wilden gaan dansen. Maar door dat meisje kregen ze de kans niet. Het meisje begon heel raar te dansen en rond te lopen in de metro. Ze had een avocado in haar hand die ze fijnkneep. Daarna smeerde ze de avocado in haar haar en begon het overal in de subway te smeren en op de grond te gooien. Nadat zij klaar was met haar 'optreden' gingen de jongens dansen. De volgende halte gingen ze er allemaal uit. We zagen dat het avocadomeisje een andere metro inliep.

Op het vliegveld hebben we nog even gegeten en daarna het vliegtuig ingegaan. Welcome to the flight from hell! Het was echt een verschrikkelijke vlucht met heel veel turbulentie. Ik beloofde mezelf om de grond te kussen zodra ik grond aan mijn voeten had:) En ik beloofde mezelf ook om nooit meer op dieet te gaan en te genieten van al het eten dat ons gegeven is, Het leven is zo kort:))))

Maar goed, we zijn veilig en wel thuisgekomen van een prachtige en onvergeetlijke reis. Ik heb helemaal geen foto's op de website gezet maar ik wil het nog wel doen.

Houd de blog in de gaten want we kunnen elk moment weer op reis gaan:)