En daar gaan we weer...destination Malesië :.

5 juli 2017 - Utrecht, Nederland

Hi lieve mensen,

We're back :))) Precies over een week zitten we in het vliegtuig richting Maleisië. Het is toch een beetje onwerkelijk omdat ik nog van alles moet afronden op school maar het is dus echt echt:)  Woensdag vliegen we, met een stop over in Istanbul, naar Kuala Lumpur. We hebben een tussenstop van 7 uur waardoor we even Istanbul in kunnen om iets te eten. Dat vind ik wel heel erg fijn want stiekem mis ik Turkije ook wel heel erg.

Ons schema ziet er al volgt uit:

We komen donderdag in Kuala Lumpur aan en verblijven daar een nachtje om bij te komen (We zijn ruim een dag onderweg!) Hierna vliegen we naar Borneo waar we eerst in een hotel in Kuching gaan verblijven en daarna in een boomhut in de jungle. Dan vliegen we naar Kota Bharu om op een Kampong te verblijven. Een Kampong is een woongemeenschap. Je hebt er allemaal minihuisjes waar mensen verblijven en genieten van het dorpse leven. Van daar gaan we naar het eiland Perhentians Besar. Daar gaan we duiken, relaxen en genieten van de onderwaterwereld. Daarna vliegen we naar Kuala Lumpur om daar een paar dagen te genieten van de stad en te winkelen:) Misschien dat we van daaruit een dagtrip doen naar Melakka maar dat weten we nog niet. Dat is dus het plan :)) Ik zal weer elke dag schrijven dus blijf onze pagina in de gaten houden, zou ik zeggen.

1. Gulhan:
    5 juli 2017
    İk zal je volgen
  2. Ayse:
    6 juli 2017
    Leukkkk Gulhan xxx
  3. Eline (via verrereizenmetkinderen):
    6 juli 2017
    Leuk! Wij maken over 2 maanden een soortgelijke reis.
    Ik ga je dus zeker volgen.

Alvast heel veel plezier en succes nog met de laatste voorbereidingen.
  4. Ayse:
    7 juli 2017
    Dank je wel Eline! Kunnen wij jullie ook ergens volgen? Houden jullie een blog bij?
  5. Eline (via verrereizenmetkinderen):
    11 juli 2017
    Ja, ik wil wel een blog bijhouden, zeker nu we voor het eerst met ons zoontje van 1 gaan reizen, ook fijn voor het thuisfront ;)
    Ik moet nog even kijken of we het op onze oude pagina doen:

Is voor het laatste bijgewerkt toen we nog een familie van 2 waren :)

Een goede vlucht morgen!