In the jungle, the mighty jungle

19 juli 2017 - Borneo Rock, Maleisië

De dag is nog niet om maar ik schrijf al een beetje wat we hebben gedaan omdat ik geen internet op de kamer heb. We zitten nu in het café met Arda om een shot internet te krijgen. Vanochtend zijn we van Kuching stad de jungle ingegaan. Deze nacht verblijven we in een boomhut midden in de jungle. Je hoort overal geluiden van onbekende dieren. Ik wil niet weten wat voor dieren er allemaal om ons heen lopen en vliegen:) We hebben net de rope course gedaan, of in ieder geval ik heb het geprobeerd:)) Het zag er niet moeilijk uit maar toen ik eenmaal één parcour had gedaan, durfde ik niet meer verder:) Stond ik daar midden in de jungle hoog in de lucht met veiligheidsriemen en een helm op mijn hoofd te roepen: I'm afraaiddddd. Ze hebben me toen terugbegeleid ahahahaaa. Arda durfde natuurlijk wel die uitslover en heeft het helemaal afgemaakt. Het is echt veel moeilijker dan het lijkt. Ik zou nooit kunnen overleven op een onbewoond eiland, dat is wel duidelijk. Ik zou de eerste prooi van de groep zijn. Straks gaan we een nightwalk in de jungle doen. Dieren,insecten spotten. Ik ben heel benieuwd. Hier kan ik morgenavond over schrijven omdat ik waarschijnlijk geen internet meer heb voor de rest van de dag. doei doeiiii

1. Via het forum VRMK:
    19 juli 2017
    Erg leuk om te lezen wat jij, je zoon en je moeder allemaal beleven in Maleisië! Wij vertrekken volgende week naar Maleisië en ik krijg er erg veel zin in na jouw verhalen (vrmk forum).
  2. Ayse:
    20 juli 2017
    Hi Sheila, superleuk om te horen dat je er nog meer zin in krijgt. Het is hier prachtig, jullie gaan zoooooo genieten. Wij gaan vandaag weg van Borneo:( Gaan jullie ook naar Borneo? Zo ja, zou ik je willen adviseren om allee jungletrails en nationalpark activiteiten te doen die je tegenkomt:) De natuur is heel mooi hier, niet te beschrijven. Maar jullie gaan het binnenkort ook allemaal beleven. Veel plezier alvast!