Kuala Lumpur

29 juli 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

Onze eerste volle dag in KL. Mijn eerste indruk? Ik ben nog niet erg onder de indruk. Ik mis de gastvrijheid, de glimlach en het groen van de Maleisië die we de afgelopen weken hebben meegemaakt. KL is echt een wereldstad waar iedereen haast haast haast heeft en waar niemand elkaar aankijkt. Het is weer even wennen om van de prachtige natuur terug te keren naar beton. Vanochtend hebben we ontbeten en zijn daarna naar China town gegaan. Eindelijk eens tijd om te winkeleeennn. Ik vond het heerlijk om niets te kopen de afgelopen weken maar souvenirs en zo kopen is ook wel weer leuk. We hebben leuke dingen ingeslagen en zijn daarna doorgegaan naar de beroemde Petronas twintowers. Supertoeristisch daar natuurlijk. Achter de towers is een heel groot park met een zwembadje met kinderen. Daar is Arda even in geweest terwijl wij aan het uitrusten waren. Na dit uitje zijn we richting ons hotel gegaan. We waren nog doodmoe van de reis van gisteren. Ik heb in de middag een dutje gedaan en in de avond zijn we naar een winkelcentrum hier in de buurt geweest. Het is er erg leuk, allemaal locale winkels en geen ketens zoals H&M. We hebben daar tot 21:00 tijd doorgebracht en daarna naar ons hotel teruggekeerd. Het was niet zo een intensieve dag maar zoals ik boven al zei, we waren nog moe van gisteren. Morgen gaan we een moskee bezoeken en als het past in ons plan een paar musea bezoeken. In de avond gaan Arda en ik naar een indoor theme park.
Tot morgen.