Ter land, ter zee en in de lucht

28 juli 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

lEen reisdag vandaag. Te land, ter zee en in de lucht letterlijk. Vanochtend hebben we lekker uitgeslapen en rustig wakker geworden en voor de laatste keer op de Perhentians ontbeten. Weer een bananashake genomen waar ik verslaafd aan ben geraakt hier. Niet zo goed want volgens stoppen ze die shake vol met suiker. Waarschijnlijk ben ik daarom verslaafd geraakt:) Daarna hebben we opgeruimd, koffers gepakt en afscheid genomen van alle lieve mensen die we hier hebben leren kennen. Om 12 uur hebben we de boot naar het vaste land genomen. We hadden eigenlijk een vlucht om 17:30 uur naar KL maar die was verzet naar 19:40. We hebben dus heel lang op het vliegveld gezeten. Maar we vermaken ons altijd wel op het vliegveld. Op de massagestoelen zitten, kletsen met andere mensen, iets eten, op de telefoon en dan kom je je tijd wel door. Uiteindelijk zijn we om 20:15 gaan vliegen en waren dus doodop van het wachten. Om 22:30 kwamen we aan in ons hotel, eindelijk. Het was wel even een cultuurshock, van de prachtige natuur en stranden naar een drukke stad. Een citytrip is heerlijk maar de natuur was wel een stuk rustgevender een vrediger. Morgen gaan we voor het eerst winkelen. Cadeautjes kopen en ik schoenen voor mezelf omdat ze hier maat 35 hebben:)) Het is 23:30, we gaan nu slapen en eens goed uitrusten.