Vervolg van gisteren

20 juli 2017 - Borneo Rock, Maleisië

Vandaag ga ik twee verhalen op de blog zetten. Eerst maak ik gisteren af en vanavond zet ik vandaag erop.

Gisteren hebben we na de rope course met Arda in het café van Permai een tijd gezeten, wat spelletjes gedaan en ik heb zelfs een dutje gedaan op de bank:)) Zoooo lekker, de zee tegenover je,oerwoudgeluiden om je heen, geen zorgen om je uiterlijk.Het leven zo er exact zo uit moeten zien. In de avond hebben we de nightwalk gedaan. Die Was Gaaaffff. Arda vond het minder gaaf want die vond het een beetje eng. We gingen met twee gidsen en tien mensen de jungle in. Het was pikdonker en je hoorde alleen maar dierengeluiden. We gingen op zoek naar insecten en grotere dieren. Jeetje, wat we allemaal tegenkwamen. Alles was in gigaformaat. Spinnen zo geoot als je handpalm, kakkerlakken zo groot als je hand etc. etc. Arda is gestoken door rode mieren, zo zielig. Maar hij was heel stoer en heeft zich goed gehouden. En ik kreeg een insect in mijn t-shirt waar ik helemaal van doordraaide. Mijn moeder heeft het er snel uitgevist. Op een gegeven moment moesten we van de gids al onze lichten uitdoen om te zien hoe donker de jungle is. Dat was zo een onmenselijk moment, zo mooi. De jungle is echt helemaal donker, geen enkel lichtje. Je voelt je zo nietig als mens. Na de trail hebben we nog even in het cafe gegeten en op internet gezeten. Daarna zijn we naar bed gegaan. Vanochtend zijn we zooo gaaf wakker geworden maar dat vertel ik vanavond wel.

1. Birgit:
    20 juli 2017
    Ik ben blij dat ik niet mee was want ik ben bang voor spinnen! Ik vind het knap dat jullie niet bang zijn.
  2. Ayse:
    20 juli 2017
    Hey halam,
    Wat leuk dat jij onze verhalen leest. Ik vond het ook heel spannend en eng hoor.