Borneooooooo

14 juli 2017 - Kuching, Maleisië

We zijn op Borneo, het derde grootste eiland van de wereld en een jungle waar je de beroemde neusapen kunt tegenkomen. Zo onwerkelijk om op Borneo te zijn. Vandaag zijn we van KL naar Borneo gevlogen om hier 6 nachten te verblijven. Ons hotel in Kuching heeft Basaga en zit vol met Nederlanders. Ik weet niet of ik dat nou leuk vind of juist niet:) Ik vind het juist zo fijn om met mensen uit andere landen kennis te maken en te kletsen. Ik had het moeten weten toen er op verschillende Nederlandse fora dit hotel werd aangeprezen:)) Maar goed, maakt niet out:)

We waren rond 17:00 uur in het hotel. Arda is gelijk het zwembad ingedoken en wij hebben alles uitgepakt (al heeft dat geen zin want we moeten morgen naar een andere kamer viberen). Daarna zijn we naar een shoppingmall in de buurt geweest om geld te wisselen maar zijn daar toen blijven hangen om iets te eten. Ik heb Thais gegeten, Arda Westers en mijn moeder Arabisch. Alles kan:)) Hierna zijn we teruggegaan naar het hotel en hebben weer gezwommen.

Straks komt er een reisbegeleider om plannen te maken voor de komende dagen. We hebben er echt zin in. Morgen willen we naar een World Music festival maar ik weet niet of dat nog gaat lukken.

Trouwens, Malesië is echt niet heel heet of zo.Sterker, ik heb het nog helemaal niet warm gehad, eerder koud door al die airco.

De mensen vind ik echt erg leuk. Ze zijn open en absoluut niet verlegen. Ik klets met iedereen waar mogelijk en probeer tips te krijgen van ze. In het verhaal van gisteren vroeg ik me af van wie Arda dat vele praten heeft, weten jullie nog:)))))