Nog één dag en dan naar New York Cityyyy

28 december 2016

Hallooo beste lezersss, daar zijn we weer :) Nog één nachtje en dan vliegen we naar New York. Een droom gaat in vervulling.

Morgenochtend gaan we al heel vroeg, 05:45 uur om precies te zijn, naar Schiphol. Normaal gesproken nemen we altijd gezellig de trein maar nu wil ik geen risico nemen en heb een taxi besteld. Voor de Verenigde Staten moet je namelijk al drie uren van tevoren op het vliegveld zijn. We vliegen om 09:25 dus dat betekent heel vroeg vertrekken. De vlucht duurt negen uur dus dat wordt weer heel veel filmpjes kijken.

Deze keer gaan we met twee backpacks op reis. Geen koffers meer voor ons. Niet omdat we gaan trekken of zo maar we willen wennen aan backpacks, voor de zomer alvast ;)

De plannen zijn al gemaakt en we hebben er ongelooflijk veel zin in. Voor 2 december hebben we kaartjes gekocht voor een basketbalwedstrijd. We hebben nu al zin in de foamfingers en hotdogs :)

We zijn daar ook met oud en nieuw maar hebbben nog geen plannen. Ik had gelezen dat er leuke gezinsactiviteiten zijn in Central Park, misschien dat we daarheen gaan. We moeten dan in de nacht wel een taxi vinden voor de terugreis naar het hotel en ik weet niet of dat gaat lukken die avond. Ach, we zien wel. We zijn in New York nota bene er zal vast wel iets te doen zijn :)

Tot later allemaaallllll.