Ons eerste Arabische land, Marokko🇲🇦

30 mei 2019 - Tanger, Marokko

We zijn in ons eerste Arabische land! Heel gaaf!

We hebben een lange dag achter de rug, maar toch wil ik kort schrijven hoe onze reis naar Marokko was.

Overdag hadden Arda en ik beiden school, rond 15:30 uur waren we allebei thuis. We hebben uitgerust, koffer gedaan, gegeten, en daarna op naar Schiphol. Weer :)))

We hebben echt veel gereisd afgelopen maanden, niet normaal.

En dan is het over zeven weken zomervakantie en dan mogen we weer.

Maar eerst over de vlucht. We vlogen met Air Arabia en ik ben echt zeer tevreden. Helemaal geen turbulentie en ipv. drie uur duurde de vlucht twee en een half uur. Was echt heerlijk.

We zouden opgehaald worden door ons hotel alleen stond er helaas niemand. Ik dus bellen, bleken ze ons te vergeten zijn.

Gelukkig maakten ze dat goed door ons een upgrade te geven.

We zitten nu in de Executive room with seaview:))

Ons hotel is erg mooi, met zwembad en direct aan het strand en allemaal leuke winkels. We zagen daar mensen gewoon om 00:00 uur nog rondlopen en winkelen en zo. Vanwege de Ramadan komt iedereen natuurlijk later op gang en eindigt de dag ook later.

Dat is wat wij waarschijnlijk ook gaan doen. In de ochtend lekker ontbijten, daarna zwemmen en naar het strand. En in de namiddag naar de Medina en andere bezienswaardigheden.

Onze eerste indruk van Marokko en de Marokkanen is erg positief. Alleen de douanebeambtes al, we hebben echt gezelliig staan kletsen met ze. Ze vroegen of we Turks waren, en gingen vertellen dat ze er waren geweest, en dat ze het prachtig vonden. Ik vertelde om mijn beurt dat dit mijn eerste keer Marokko is en dat ik Marokkaanse leerlingen heb:)

Een zeer goed begin dus.

Het is hier nu 01:00 en in Nl. dus 03:00, tijd om naar bed te gaan.

We hebben weinig tijd hier, die wil ik niet verdoen met slapen morgenochtend.

Tot later!