Ich bin ein Berliner :D

4 januari 2022 - Berlijn, Duitsland

Jaaaaaaa, na megalange tijd gaan we weer eens op stedentrip met mijn kind (de kleine backpacker die met mij meereisde naar oa. Thailand, is nu een puber van 15 jaar).

Vergeleken met onze reizen van de afgelopen jaren, zal deze misschien niet spectaculair klinken, maar ik heb er evenveel zin in als al onze andere reizen.

Btw, in de zomer zijn we met mijn vriend Sinan, zijn twee kinderen en miin kind samen naar Turkije geweest. Dat was vooral een ‘familiebezoektripje’ waardoor ik niet heb geblogd.

Maar hier ben ik weer hoor!!:)))

Afgelopen jaren hebben we allemaal door corona gezien hoe fragiel het leven is en dat er weinig te plannen valt, al blijk ik wel een planfreak:))

Ik heb het reizen heel erg gemist en ben nu ook heel blij dat ik in de trein zit richting Berlijn. Mondkapjes op, gevaccineerd, afstand houdend en met de twijfel in mijn achterhoofd of dit wel een goed idee is tijdens een pandemie.

Ondanks alle twijfels heb ik besloten deze trip te boeken, voor mijn mental health zal ik maar zeggen :D

De komende vier nachten gaan Arda en ik Berlijn verkennen en hopelijk heel erg genieten en veel leren van deze historische stad.

Ons hotel is in Kreusberg, ik ben heel benieuwd.

Oeeee, trouwens, ik hoorde dat Berlijn een heaven is voor vegans, dus laat maar komen! Ik ga alles wat ik tegenkom uitproberen.

Voor nu even kort een berichtje en Go Vegan✌🏽🌱

1. Abla: