Laatste dag in Phuket

28 juli 2016 - Phuket, Thailand

Vandaag was het alweer de laatste dag in het zuiden van Thailand. Morgen vliegen we naar de beroemde hoofdstad. Ik ben heel erg benieuwd. We vliegen om 17.15 uur, dus morgen zullen we niet veel gaan doen. We hebben wat afgevlogen deze vakantie. We beginnen er steeds praktischer in te worden. Hup koffers inpakken, vervoer naar het vliegveld regelen en vliegen maar.

Vandaag heeft het voor het eerst bijna de hele dag geregend. Hier waren we voor gewaarschuwd omdat we in het regenseizoen in Thailand zijn, maar tot nu toe had ik er niets van gemerkt. We hebben wel stortbuien gehad, maar dat was echt maar een half uurtje. Reizen in het regenseizoen kan prima. We hebben in de regen gezwommen, al vond ik het wel een beetje koud. Verder hebben we erg rustig aan gedaan. Ik heb een beetje keelpijn en voel me erg moe. Ik hoop maar dat ik pas ziek word als we terug in Nederland zijn. In de avond hebben we gegeten en daarna hints gedaan. Was leuk. Ik heb al heel wat Thaise woordjes geleerd. Ik kan al tot tien tellen en kan begroeten, bedanken, tot ziens zeggen en iets bestellen in het Thai. Ik doe dit in restaurants ook met trots, terwijl het personeel me schaapachtig aankijkt alsof ik gek ben:) Arda loopt aan mijn hoofd te zeuren dat hij de tablet wil, dus ik moet stoppen voor vandaag. Tot morgen in Bangkokkkkkk. Bangkok, here we comeeeeee.