Nieuwe reizen are looaaddingggg…

24 april 2023 - Amsterdam, Nederland

Hi lieve mensen,

Het is alweer een tijd geleden, maar daar zijn we weer!:)

Ik heb voor de komende maanden een paar reizen geboekt en zal deze reizen ook via mijn blog met jullie delen.
Dus houd onze blog in de gaten!

Hieronder onze reizen voor de komende tijd;

30 April gaan Arda en ik naar Rome voor vijf dagen. Eindelijk! We willen al zo lang naar Rome maar hadden altijd het gevoel dat het een makkelijk te boeken en realiseren reis was en hadden daarom niet de urgentie om een trip naar Rome te boeken.
Nu is het dus zover! Iedereen, letterlijk iedereen, is mega enthousiast over Rome, ik ben benieuwd.
Ook heb ik heel veel zin om even alleen met Arda te zijn voor quality time.

De tweede reis die ik heb geboekt, is nog spannender!!! Arda en ik gaan namelijk op 11 juli naar Canada!! Ik ben al maanden druk bezig met het maken van een route en het begint er aardig op te lijken. We houden Oost-Canada aan en gaan steden met natuur afwisselen. We gaan zelfs drie dagen kamperen in National park Algonquin. Canada is echt een land dat heel hoog op onze wishlist staat, dus ben heel blij dat we dit deze zomer gaan realiseren.

Mijn derde trip is vier dagen nadat we terug zijn uit Canada. Deze reis maak ik samen met mijn vriend. Arda is dan bij zijn vader. We gaan twee weken rondreizen in Griekenland. De bedoeling is dat we van Athene naar Thessaloniki een roadtrip gaan maken en drie dagen op een klein eilandje gaan zitten. Ik ben eerder in Athene geweest maar meer heb ik niet gezien van Griekenland. Vooral Thessaloniki wil ik al heel lang zien, omdat het huis waar Mustafa Kemal Atatürk is geboren, zich daar bevindt.

En nu even afkloppen zodat er niets tussenkomt:)))

Ik zal proberen elke dag proberen te schrijven, kusjes. Xoxo

1. Edwin:
    24 april 2023