The Perhentians, eindelijk zijn we er xxx

24 juli 2017 - Bangkok, Thailand

Vandaag was onze laatste dag op de kampong. Best wel jammer. Ik vind het heel leuk om overal maar kort te blijven maar het heeft ook wel een nadeel. Het duurt voor mij een dag totdat ik aan de nieuwe omgeving weg en dan ben je gewend en moet je weer weg. Maar ergens blijven hangen zou ook maar saai zijn. Dat is juist zo leuk aan reizen;je krijgt steeds een nieuwe shot adrenaline binnen omdat je steeds nieuwe indrukken binnenkrijgt. Rond half 11 gingen we met de taxi richting Kuala Besut, van daar moesten we de jetty naar the Perhentian islands nemen. De speedboot naar de eilanden was een vaart van drie kwartier. Ik zag er eerst tegenop omdat ik horrorverhalen had gehoord over wilde zeeën en zo. Maar we hadden hartstikke geluk want de ze zee was erg rustig. Maar het blijft een speedboot dus we scheurden echt over het water zodat we steeds van die hoge sprongen maakten. Soort van Miami Vice:) Was echt heel leuk. Tijdens deze vaart hebben Arda en ik wijze levenslessen besproken:) Turend naar de zee en de bergen hebben we heel wat besproken met zijn tweetjes. We houden gewoon superveel van elkaar en gunnen elkaar al het geluk. Daar kwam het op neer:) Hiervoor zijn deze vakanties dus uitermate geschikt. Als je met je partner bent, heb je minder tijd om met je kind te praten omdat de volwassene de gesprekspartner is vaak. Mijn moeder is nu mee en ik was een beetje huiverig dat we met Arda geen qualitytime zouden hebben één op één. Maar dat is helemaal niet zo. Mijn moeder geeft ons echt de ruimte als wij met zijn tweetjes dingen bespreken en ze is ook heel zelfstandig en vindt het prima dat wij soms iets doen waar zij niet aan kan/wil deelnemen. Morgen gaan we bv met een boot de zee op om te snorkelen,zo gaaf. We hopen met schildpadden te gaan zwemmen. Maar goed, terug naar vandaag. We kwamen rond 2 uur aan bij Abdul's chalets, onze bestemming voor vier dagen. Het is hier zo heerlijk,allemaal kleine strandhuisjes direct aan het strand. Ik stap uit ons huisje en we zijn direct op het strand. Ik heb heel veel gezond, Arda heeft gesnorkeld en mama heeft proberen te zwemmen. Ik heb haar vandaag proberen te leren zwemmen was heel grappig:)) We hebben echt een heerlijke dag gehad. We zijn nu aan het uitrusten, straks gaan we lekker uiteten en dan hoogstwaarschijnlijk vroeg naar bed. Je wordt echt moe van de zon.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade