Mijn reis begint, een paar weken helemaal alleen.

18 juli 2018 - Bangkok, Thailand

Daar zit ik dan, op Schiphol bij de gate voor het eerste stukje van mijn reis: Amsterdam-Istanbul. Ik ben blij, nerveus, misselijk, opgewonden; alle adjectieven die je maar kunt bedenken.  Ik weet even niet meer waarom ik dit alleen wilde doen. Een gesprekje met een vriendin (bedankt Laila!) hielp mij herinneren waarom ik hier voor had gekozen. Ik vind het niet eng dat ik daar alleen zal zijn maar dat ik drie weken lang niemand te praten zal hebben. Heel gek, iedereen tegen wie ik dit zeg, zegt dat dat niet kan met mijn karakter. Wat zouden ze toch bedoelen :D Ik heb echt heel erg zin in deze spannende reis, mijn hart bonkt in mijn keel. Wie weet wat voor mooie avonturen ik ga meemaken en wat voor bijzondere mensen ik ga ontmoeten. Ik ga weer elke dag schrijven, als ik internet heb natuurlijk. In Sapa, het Noorden van Vietnam, ga ik een trekkingg doen en daar heb ik misschien geen bereik.

Trouwens, Arda belde me net om te laten weten dat ze zijn geland in Oekraine. Van daar gaan ze door naar Thailand. Voor hem zit het eerste stukje er alweer op.

Tot lateeerrrr en blijf me volgen!!

1. Marianne:
    18 juli 2018
    Wat stoer van je! Ik weet niet precies wat je gaat doen in Vietnam maar als je de kans heb ga dan ook naar Tam Coc. Zo mooi daar! En Sapa lees ik oh zo mooi! Je doet gewoon waar andere van dromen (lees ik :-) ) alleen op pad. Stoer,stoer,stoer. Ik kijk uit naar je verhalen! Groetjes van een anonieme fan!
  2. Ayse:
    19 juli 2018
    Ahhh, wat leuk een anonieme fan:) Mijn vlucht had grote vertraging maar ik heb het gered. Ik wacht nu op Istanbul airport op mijn volgende vlucht.
    Jaaaa, Tam Coc ga ik zeker heen. Ik heb alleen de eerste drie dagen gepland voor de rest ga ik doen waar ik zin in heb maar Tam Coc staat zeker op mijn lijstje. En Hoi An natuurlijk om kleding te laten maken:)))