Onze reis naar Maleisië via Istanbul

13 juli 2017 - Kuala Lumpur, Maleisië

En daar zijn we daaaannnnn.... veilig en wel aangekomen in Kuala Lumpur. Ik lig nu in bed voor pampes en ben helemaal kapot.

Vanochtend om 8 uur namen de trein van Utrecht naar Dusseldorf. Daat het vliegtuig naar Istanbul genomen. Een stopover van 7 uur gehad en daar gebruikt van gemaakt door Istanbul in te gaan en lekker te eten. En om 01:30 uur zaten we dan in het vliegtuig naar Maleisië. Ik weet niet hoe ik het had bedacht maar ik had steeds tegen Arda en mijn moeder gezegd dat we exl. Istanbul 12 uur miedten vliegen. Geen idee hoe ik daar op ben gekomen. Toen we in het vliegtuig hoorden dat het maar 9,5 uur was, waren we zo opgeluchr. Alsof dat een kort ritje is :)) Maar ik heb echt een fijne reis gehad. Ik was eigenlijk steeds in een soort van trance en droom :))) Ik heb de reis dus niet echt bewust meegemaakt hahahaaa. Ging dus makkelijk. Bij de douane hebben we ruim een uur gewacht en toen eindelijk de taxi naar ons hotel genomen. We zitten nu ergens dichtbij het vliegveld omdat we morgen we doorvliegen naar Borneo. Trouwens Arda was weer een schatje onderweg. Hij is altijd zo meegaand en gezellig. Alleen praat hij veel. Heeft hij niet van mij :P Ik ga elke dag schrijven. doe doei