Sawadee uit Bangkok

29 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Wow, wat ben ik moe zeg. Het lijkt wel of deze dag uit 48 uur bestond. Omdat we pas om 17:15 uur gingen vliegen, hadden we nog de hele middag in Phuket. Arda heeft voor de laatste keer met zijn vriendjes gespeeld en daarna met pijn in zijn hart afscheid van ze genomen. Je denkt altijd dat je vakantievrienden voor altijd zijn, maar helaas vergeet je ze een maand nadat je weer thuis bent.

De vlucht ging heel goed. We hebben in Thailand steeds met Thai airways gevlogen en ik moet zeggen dat het superfijne vluchten waren.

In Bangkok moesten we nog een uur in de taxi zitten tot we in ons hotel waren. Ons hotel is erg chique en we hebben een prachtig uitzicht vanuit onze kamer. We zitten op de 27ste verdieping en hebben uitzicht op de skyline van Bangkok. Echt prachtig.

Trouwens, ik heb net tijdens het inchecken ruzie gehad met een andere klant :D Wat een domper was dat zeg. Arda was een beetje aan het springen in de lobby en dat mocht niet van die dame omdat volgens haar de grond trilde. En daar had ze dus last van:) Ik zei tegen haar dat ze dat wel aardiger mocht zeggen. Toen kwam haar dochter erbij en zei in het Arabisch 'ahmar' tegen mij. Toevallig weet ik dat dat 'ezel' betekent in het Arabisch, dus ik werd boos. De manager kwam erbij en probeerde het te sussen. We kregen een upgrade als goedmakertje en hebben nu een grotere kamer:)) Ik vond het wel raar want ze koos gelijk partij voor mij en ging het gesprek aan met de andere mensen. En die werden boos "tell to her, not to us" Maar goed, morgen hoop ik ze niet tegen te komen tijdens het ontbijt. Die vrouw had echt het boze oog (weten jullie wat dat is:) google het maar). Haar negatieve energie kan ik nu niet gebruiken. We gaan nu lekker uitrusten, want we hebben een hoop leuke dingen te doen morgen. We zijn van plan om naar Kidzania te gaan en onze wijk te verkennen.