Tijd voor nieuwe avontureeeennnnn!!!

29 april 2018 - Utrecht, Nederland

En daar zijn we weer,gelukkig, blij en helemaal klaar voor nieuwe avonturen.

Dit is het plan;

Arda gaat de eerste drie weken met zijn pa naar Thailand, wat betekent dat ik de eerste weken alleen (en vrij vanwege nieuwe baan in het basisonderwijs, juf Ayse is back:) ) ben.

Ik kan thuis gaan zitten maar ik kan natuurlijk ook wilde avonturen najagen:) Dusssss ik heb voor 18 juli mijn ticket geboekt naar Vietnam waar ik helemaal in mijn eentje ga backpacken.Oke, het wordt geen backpacken in hostels en wil wel wat luxe zoals een eigen badkamer maar ik heb niets vastgelegd en ga doen waar ik op dat moment zin in heb. Wel heb ik verlanglijstje en een globale route in mijn hoofd. Ik vlieg op Hanoi en ga daar ook mijn reis beginnen. Via het Noorden wil ik afzakken naar Hoi An. Onderweg ga ik dus verschillende steden en dorpen bezoeken. Ik wil heel graag een paar dagen met de Easy riders touren. Easy riders zijn motorrijders die je achterop nemen en een prachtige route uitstippelen die je bij hen achterop maakt. Verder wil ik veel natuur zijn en alles op me af laten komen. Ook wil ik gaan genieten van al het heerlijke eten. Ik ben dol op de Aziatische keuken.

Op 3 augustus vlieg ik terug naar Bangkok, om op 4 augustus Arda op te halen uit Bangkok. Vanaf daar begint onze reis van drie weken door twee landen; Laos en Cambodja. Met Arda heb ik wel een duidelijkere route en heb ook al een paar hotels vastgelegd. Dat geeft meer rust met een kind erbij. We verblijven in verschillende hotels, van hotels met zwembad tot mini homestays in dorpjes.

Al met al gaan we ongeveer vijf weken reizen door Zuid-Oost Azië, zo gaaf. We kijken er heel erg naar uit en kunnen eigenlijk niet meer wachten.

En natuurlijk ga ik weer elke dag schrijven zodat jullie ook mee kunnen genieten.

Tot over een paar weken allemaal!

1. Ayşe:
    30 april 2018
    Ayseeee anaaa ın je eentje??? Ne cesaretlısın, valla helal olsun. Ben okurken bile korktum yemınle:-) heel leuk allemaal. Ga je verhalen zeker volgen😍😘
  2. Ayse:
    30 april 2018
    Hahaaaa, deli cesareti var bende. Niet te veel nadenken, gewoon doen :)))
    Ay kendimi oralarda, Turkiyeden daha guvende hissediyorum yeminle:))