Voedselvergiftiging

29 juli 2019 - Herceg - Novi, Montenegro

Gisteravond hebben we ‘lekker’ pizza gegeten waarop ik een voedselvergiftiging heb opgelopen. Leuk joh:) De halve nacht lag ik wakker en heb de halve badkamer volgekotst. Sorry, smerig maar backpacken is niet alleen maar leuk en adrenaline. Gelukkig heeft Arda niets.

We hebben vandaag dus niets gedaan. Met een taxi moeizaam bustickets voor morgen naar Podgorica gehaald, even naar de supermarkt geweest, en dat was het wel. We hebben de hele dag gehangen in onze kamer, had ik echt nodig. Ik voel me nog steeds niet goed maar wel wat beter dan vanochtend.

Ik heb eens wild gedaan en heb voor twee nachten een Hiltonhotel geboekt in Podgorica. Woeehhoeeeee, we gaan lekker chique doen. Misschien dat ik dan nog steeds niet beter ben, maar dan kan ik in ieder geval bijkomen in een ruime en fijne kamer. En Arda kan zwemmen terwijl ik er gewoon bij zit. We gaan het zien, eerst maar eens kijken hoe het moegenochtend gaat.  En ik hoop dat ze ons accepteren in het hotel want we zien er nou niet bepaald verzorgd uit:) We hebben ook bijna geen schone kleding meer, dat wordt met de hand wassen morgen en ophangen ergens.

Niet veel te melden dus vandaag. Ik hoop dat ik morgen meer kan vertellen.

xxx