Vriendelijke masseurs die elkaar te lijf gaan

19 juli 2016 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag zijn we weer een bizar verhaal rijker geworden. Maar ik zal onze dag van het begin af aan vertellen. Zoals eerder gezegd, hadden we een rustige dag ingepland. We sliepen uit en gingen laat ontbijten. Na het ontbijten sprong Arda het zwembad in. Daarna gingen we naar een grote mall. Even lekker slenteren in een luxe mall ipv marktjes. We hebben ook, heel slecht, bij de Mc Donalds gegeten. Zo raar, de smaak van het eten is exact hetzelfde als in alle andere Mc Donalds over de hele wereld. Allemaal even vies. Arda heeft nog geschaatst in de mall en daarna wilden we een lekkere massage in de binnenstad. En vanaf daar begint ons bizarre verhaal. Arda en ik gingen een mooi uitziende massagesalon in waar we vrij snel werden geholpen. Kleding verwisselen, voeten wassen en hup de ruimte in waar vijf masseurs tegelijk aan het masseren waren. Arda en ik lagen gezellig naast elkaar en lieten ons verwennen. Na ongeveer twintig minuten begonnen twee masseuses te kibbelen. En uit het niets kregen ze heftige ruzie. Ze duwden en trokken aan elkaar en de masseuse van Arda gooide een glas naar de andere masseuse. Pfff, waar waren we in beland. Snel stonden we op en liepen naar de ontvangstruimte. We wilden natuurlijk vertrekken maar de gastvrouw kwam gelijk naar ons toe om hun excuses aan te bieden en om ons geld terug te geven. Wat bleek, de masseuses in deze salon zijn ex-gedetineerden die ze op deze manier een toekomst willen geven in de maatschappij. Hartstikke goed project natuurlijk, maar dan moet je wel een goede supervisor hebben.  Achteraf konden we er wel om lachen, maar op het moment zelf was het alles behalve leuk. Arda reageerde ook zo droog : "Sukkel, je gaat toch geen glas op iemands hoofd gooien?!" :)) Na deze heerlijk ontspannende massage gingen we terug naar ons hotel. Er is een nieuw Belgisch gezin aangekomen in het hotel en Arda heeft leuk met de jongen uit het gezin gespeeld. Morgen ga ik jullie mijn bevindingen over de Thai en Thailand schrijven. Tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade