En dan zaten we in Praag:)

7 maart 2019 - Praag, Tsjechië

Hi lezers, daar zijn we weer:)

Dit reisje was een last minute idee, twee weken geleden geboekt, maar niet minder leuk:)) Toen ik op een zaterdagochtend mijn tijd aan het doden was op skyscanner omdat Arda aan het slapen was en ik moest wachten voor het ontbijt, kwam ik tickets tegen die ik echt moest boeken.

En daar zijn we nu dan; in ons hotel in Praag, Tsjechië.

Enkele uren geleden zat Arda nog achter zijn toets geschiedenis en ik stond voor de klas met mijn 27 kinderen.

Na onze scholen vlogen we op de fiets en in de bus naar huis om om te kleden en naar Schiphol te vertrekken.

We vlogen met EasyJet, en ondanks de wind hadden we een heerlijke vlucht. Vooraf was ik wel echt bang, maar

dat viel dus harstikke mee. Er gebeurde wel iets heel raars toen we net op het punt stonden te landen. We zagen de lichtjes van het vliegveld, de landing was ingezet maar opeens trok de piloot op en met volle vaart gingen we weer de lucht in. Het eerste waar ik aan dacht, was:”Er is een aanslag gepleegd in Praag en wij gaan terug.” Arda dacht:”Het is te vol dus we moeten rondjes vliegen.” Arda bleek gelijk te hebben, natuurlijk.

De piloot zei dat we wat sightseeing gingen doen en daarna gingen landen:)

Na een bus en twee metro’s te hebben genomen, waren we in onze wijk.

Onze eerste indruk is; wauw, wat een indrukwekkende gebouwen! Ons hotel blijkt ook een appartement te zijn met keuken, wasmachine en alles:)

Morgen en overmorgen gaan we het heel druk krijgen en ik zal elke avond ook weer iets schrijven, maar nu gaan we uitrusten.

Doei doei.

1. Ayşe:
    8 maart 2019
    Senin bu çatlaklıgını seviyorum:-)
  2. Ayse:
    8 maart 2019