Het is bijna zoverrrrrr

22 juni 2016

Hi lieve allemaal,

Het is echt bijna zover, het is bijna 13 juli! We zijn al aan het wegstrepen op onze aftelkalender en de nul komt nu wel erg dichtbij. Onze vaccinaties zijn gehaald en de don't forget lijstjes hangen aan het bord in de hal. De hotels en de binnenlandse vluchten zijn al geboekt. Ik heb zelfs al één van onze excursies geboekt. Op 18 juli gaan we een dagje meelopen in een olifantenopvangpark. Zie de website http://www.elephantnaturepark.org. We gaan niet rijden op olifanten natuurlijk, maar de hele dag lekker met ze doorbrengen. Wassen, voeren en knuffelen. Zoooo gaaf.  We hebben er ongelooflijk veel zin in. En nog iets leuks. Ik heb bij de Bruna heel veel geluksnijntjes gehaald ( ik kreeg ze gratis mee toen ze hoorden waarvoor het was), die ik daar ga uitdelen. Aan wie zul je denken. Ik heb eigenlijk geen doel voor ogen, maar ik kom vast lieve kindjes en lieve volwassenen tegen die ik iets kleins wil geven.Hollandser dan Nijntje kan bijna niet lijkt me. Ik hoop dat ik deze blog ook bij kan houden tijdens de vakantie, en dat jullie het gaan lezen natuurlijk :)