Sawadee ka uit Thailand!!

14 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Hi allemaal,

Eindelijk zijn we dan, na een superlange vlucht, aangeland in Bangkok. 12 Uur vliegen was heftig. Links draaien, rechts draaien, even een stukje in het vliegtuig lopen, slapende mensen irriteren en zo kom je er wel :) Nee, even serieus, het was echt geen pretje. Gelukkig vond Arda een superlief vriendje om mee te spelen. Zo is hij de vlucht wel doorgekomen. Hij heeft het echt heel goed gedaan. Trouwens, Er waren veel kinderen in het vliegtuig en ik vond dat ze het allemaal heel goed deden. Allemaal heel lief en vrolijk.  Maar goed, we zijn veilig in Bangkok aangekomen en onze eerste indruk is erg positief. We zitten voor 1 nachtje in een klein hotel vlakbij het het vliegveld van Bangkok. Morgen vliegen we verder richting Chiang Mai. We hebben net gezwommen in het zwembad en gaan nu lekker uitrusten. Vanavond gaan we kennismaken met de Thaise keuken en de beroemde Thaise massage.Daar hebben we zin in,joeehhoeeeee. Tot laterrrrrrr.

1. Ilknur:
    14 juli 2016
    Lieve Ayse en Arda,
    ik ben heel erg benieuwd naar jullie reisverhalen!! Veel plezier samen en houd ons op de hoogte!!! XxxIlknur
  2. Ayse:
    14 juli 2016