Beachclub bij zonsondergang

25 juli 2016 - Phuket, Thailand

Wederom een dag die bestond uit zwemmen, eten en uitrusten. Arda begint wat allergische reactie op zijn lichaam te krijgen, waarschijnlijk door het zwembad, waardoor we morgen minder gaan zwemmen. In de avond zijn we naar de nightmarket geweest. Het valt me op dat ze overal dezelfde dingen hebben. Ik heb niet echt iets voor mezelf gekocht. Simpelweg omdat er niets leuks is. We zijn met de tuktuk naar de nightmarket geweest. De tuktuks hier zijn anders dan die in Chiang Mai. Je ziet niet achter op in een bakje, maar naast de rijder. En de tuktuks zijn hier ook veel flitsender. Hij gaat niet harder dan 50, maar als je ziet, zou je denken dat het porches zijn. Allemaal lichtjes, de muziek superhard:)) Echt heel grappig om te zien.

In de avond hebben we met Arda bij zonsondergang iets gedronken in een beachclub. Ik zat aan een milkshake, Arda speelde op het strand en de zon ging onder, wat voor een prachtig uitzicht zorgde. Zucht, wat een geluksvogels zijn we.

Trouwens, ik ben gevallen op grind toen ik het zwembad uitkwam. Mijn benen zien er al niet uit door de vele muggensteken en nu heb ik ook nog eens op beide knieën een grote wond. En dan de lapjes, die ik in mijn vorige blog had beschreven, niet vergeten :))) Nog vier nachtjes en dan vliegen we naar Bangkok.