Arrived in Hanoi!

19 juli 2018 - Hanoi, Vietnam

Ik ben d’r hoor, veilig en wel aangekomen. De reis was hier en daar spannend but i made it:) Het vliegtuig had vanuit Nederland naar Istanbul 2 uur vertraging waardoor ik misschien mijn connectie zou missen vanuit Istanbul. Het was rennen maar ik heb het gehaald. Ik heb in totaal 15 uur gevlogen en de hele reis heeft 24 uur geduurd. Het ging echt weer heerlijk met hier en daar een beetje turbulentie. Ik vloog weer met THY en dat was zoals altijd heel goed. Jammer van de vertraging maar ik denk echt dat dat komt omdat het vliegveld van Istanbul uit zijn voegen barst. Het derde vliegveld moet echt snel opengaan.

In Hanoi aangekomen, moest ik mijn visum laten goedkeuren, wat supersnel ging. Toen ik al die mannen (geen enkele vrouw gezien) met uniforms en strenge gezichten zag, wist ik het weer; Vietnam is een communistisch land. Diy is mijn eerste communistische land:) Ik had mijn I love NY trui aan. Maar echt toevallig, niet om uit te dagen of zo:) Ik werd opgehaald door een jongen die echt geen enkel woord Engels sprak. Echt heel schattig hoe hij mij dingen probeerde uit te leggen. Ik ben nu aangekomen in mijn homestay, een superlief plekje met ook nog superlieve eigenaren. Ik ga nu plannen maken voor morgen en dan ga ik slapen. Ik heb er zooooo een zin in. Ik denk dat ik morgen begin met een uitgebreide massage en een telefoonkaart halen. Wooehhoeeee, avontureennn, i’m comingggg