Onze laatste volledige dag in Canada 💔

27 juli 2023 - Montreal, Canada

Gisteravond was ik zo moe dat ik geen energie heb gehad om te bloggen. Vandaar alsnog mijn verlate blog op de laatste dag van onze reis in Canada. Ik moet zeggen, ik heb wel een brok in mijn keel hoor. 17 Dagen door Canada reizen, van alles meemaken met mijn kind samen, mooie mensen en een mooi land leren kennen; het heeft mij geïnspireerd en goed gedaan. Geen idee welk land we de volgende keer gaan bezoeken, maar het moet wel iets heel leuks zijn om Canada te overtreffen.

Over gisteren; Arda was nog steeds moe, dus hebben we geen grote plannen gemaakt. We willen al vanaf het begin van onze vakantie naar een Walmart Supercenter:) dus besloten we dat eerst te doen. Naar een supermarkt 6 km. verderop doen alleen toeristen, denk ik:) Het was zoals we hadden verwacht; HUGE! Er was zelfs een nail salon in de supermarkt. We hebben een winkelwagentje gepakt en zijn elke meter van de winkel afgegaan. We hebben vooral eten gehaald, producten die je in Nederland niet hebt. Ik heb bc. vegan mac n cheese gevonden en Arda chocomel maar dan met bros en instant pasta, net als noodles. Je had ook allemaal verschillende strooikruiden voor op de popcorn. Die heb ik ook gehaald. Je wordt er wel hebberig van:)

Na Walmart liepen we even langs ons hotel om de spullen achter te laten en gingen daarna naar de bioscoop. We zijn naar Oppenheimer gegaan. Wat een goede en indrukwekkende film! Volgens Arda was het een actiefilm, maar ik heb met tranen in mijn ogen naar de film gekeken, en geen sec. was ik verveeld! Ik zou deze film echt iedereen aanraden. Na de film wilde Arda naar huis, maar ik wilde nog wel een beetje wandelen. Arda is toen gegaan en ik heb ergens gegeten en heb een beetje gewandeld. Ik was ook best wel vroeg weer terug, toch wel moe merkte ik.

Nu is het 08.00 in de ochtend en Arda is in diepe slaap. Om 13.00 uur checken we uit en gaan we richting vliegveld. We hebben een overstap in Toronto, dat is wel even irritant maar het is wat het is. We vliegen weer bc dus ook wel weer heel tof. Dat maken we ook nooit meer mee. Arda zegt ook ‘Anne, echt jammer dat de vlucht maar 8 uur duurt’😬

Morgen of overmorgen zal ik nog een laatste stuk schrijven over onze reis, en daarna op naar Griekenland.

1. Gulhan:
    27 juli 2023