In Bangkok herenigd met mijn kindje 💜

4 augustus 2018 - Bangkok, Thailand

Happyyy birthdayyy to meee, yaayyy 39 jaar en dit mogen vieren aan de andere kant van de wereld mèt mijn baby’tje. Baby’tje van 12 jaar maar dat maakt niet uit:)

‘s Ochtends begon ik mijn dag met een mega ontbijt. Dit hotel is dan wel onpersoonlijk en saai maar het ontbijt was echt super. Je had er echt van alles, niet normaal. En toch gaat mijn voorkeur uit naar een eetstalletje waar je om ontbijt vraagt en hoopt dat ze iets aanbieden wat je een soort van lust.

Maar een keertje zo een uitgebreid ontbijt is ook wel prima. Na het ontbijt zou ik naar het vliegveld gaan om Arda op te halen. Ik was super zenuwachtig en kon niet meer wachten, dus vertrok ik al om 10.30 uur terwijl Arda om 14.00 uur zou landen.

Ik verblijf in een hotel bij het andere vliegveld van Bangkok omdat we morgen via dit vliegveld gaan vliegen. Er is een shuttlebus tussen deze twee vliegvelden die je alleen mag gebruiken als je ook echt gaat vliegen via het andere vliegveld. Ik zou dat niet doen dus eigenlijk mocht ik niet mee. Dat vond ik best wel kinderachtig omdat ik met allebei de vliegvelden te maken heb deze twee dagen. Dus ik heb mijn juffenstem opgezet en heb gepraat en gepraat en gepraat totdat ze zeiden :”Go lady, you can go with the shuttlebus.” :))) Was zo grappig, ik weet niet zeker of ik ze nou heb overtuigd of dat ze me zat waren.

En dan het moment van de waarheid; mijn kindje weer in mijn armen sluiten. Ahhhhh, wat had ik Ardos gemist zeg. We hebben geknuffeld en we waren heel blij om elkaar weer te zien. In de shuttlebus bleef hij ook zeggen dat hij me zooo had gemist. “Op een schaal op tien, heb ik je elf gemist.” zei hij. Ik smolt helemaal. In de shuttlebus hebben we honderuit gepraat en elkaar verteld wat we hebben gedaan en beleefd.

Ik wilde voor de rest van de dag rustig aan doen maar Arda had van zijn vader 50 euro gekregen zodat hij met mij uiteten kon gaan of iets kon kopen vanwege mijn verjaardag dus zijn we toch naar buiten geweest. We namen een taxi en gingen naar de dichtstbijzijnde shopping mall. Ik ben in Vietnam niet in shopping malls met H&M en zo geweest dus dit was weer even gek voor me. Alsof ik de Europese wereld weer binnentrad, wat ik eigenlijk helemaal niet wilde. Het was er ook superdruk en iedereen was er blij aan het winkelen. Nee, niets voor mij, niet nu, niet hier. Op aandringen van Arda heb ik

toch nog vier oorbellen en een ring gekocht en daar ben ik toch wel heel blij mee achteraf. Ik heb fruitoorbellen gekocht met kersen en ananassen:)

Hierna heb ik bij een biologische markt ricepaperrolls en nog iets van ei gekocht. Dat eigerecht kende ik verder helemaal niet maar het was echt heerlijk. Arda heeft patat gegeten en daarna zijn we teruggekeerd naar het hotel.

We gaan er vandaag vroeg in zodat we lekker fit zijn voor morgen want morgen gaan we naar Laaoosssss. Heel erg veel zin in. We vliegen om 14.00 uur dus we kunnen ons avondeten in Luang Prabang nuttigen, heel leuk.

xoxo